What you did to me was a crime

Idag var det åter tillbaka till jobbet för mamma (som haft helg) och till skolan för Klara (som haft lov). Så det har varit jag, Frida och pappa hemma. Jag och Frida bakade kladdkaka eftersom någon bestämt att det ska vara kladdkakans dag idag. 
Och så har jag försökt att plugga, och som vanligt i början av varje del så går det åt helvete. Uppgifterna blir ju logiskt nog svårare och svårare och därmed blir jag mer och mer irriterad varje gång för att det inte går att göra samma saker i Photoshop som dom visar. Så nu håller jag på att ladda ner en testversion av Coreldraw och hoppas på att saker och ting går lite bättre.

Förut satt jag och kollade på några videor från Rihanna i Globen (jag förbannar hela världen för att vi inte gick den 1:a istället), förutom att det är ganska deprimerande så var det underbart! Får rysningar i hela kroppen, så bra hon är ♥

Jag hittade också den här videon, som blev våran upplevelse den 2:a.

Jag vet inte ens varför jag kollar på den för det är BARA deprimerande, men det är bara så sjukt.
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: