You da one that I dream about all day

Försöker desperat att lyssna på Talk that talkSpotify men precis just nu, bara för att, så vägrar Spotify att fungera! Och tror ni inte, att igår när jag precis skulle lyssna på alla de nya låtarna för första gången, så tog min Spotify tid slut! Tack och lov att Fadde har ett Spotify-konto som han knappt använder ♥

Mitt Spotify Premium är slut, det har varit det ett tag nu. Men jag är ju med i den här Consumer panel där man deltar i undersökningar och får några kronor i ersättning och tänkte vänta med att köpa nytt igen tills jag kan använda lite därifrån. Bara det att precis just nu har jag 49 kr, och man behöver 50 kr för att kunna föra över pengarna till PayPal och använda dom. Igår hade jag fått två mail med undersökningar och jag tänkte bara ÄNTLIGEN! Men den ena fick jag inte vara med i efter att ha svarat på första frågan, för jag tillhörde inte deras målgrupp, och den andra.. Bara för att jag behöver det precis just nu så var det någon special "sorry-we-can-not-transfer-the-money-directly" så det kommer inte förrän om 1-2 veckor! Är det inte typiskt?
111115

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: