Don't even know what we're fighting for

Hej på er! Nu är jag hemma från jobbet och har inte speciellt mycket för mig. Väntar bara på att Fadde ska komma hem så vi kan äta :)

Kvällens planer består av fotboll. Det är Fadde som ska spela då, och jag ska vara publik. Det kommer bli sjukt kallt, och i vanliga fall hade jag nog avstått. Men ikväll ska Fadde, med "sitt" nya lag, möta "hans" gamla lag (där han tränade i flera år, men i våras blev han inte uttagen till A-laget så han slutade). Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att dom vinner, så dom där IFK:arna ser vad dom lämnade ifrån sig. Så det ska bli roligt att se, faktiskt :)
110515
Bild från i somras (våras?) när jag klädde mig i HAIF-färger när jag skulle iväg och se Fadde spela. 
Höll förresten på att frysa arslet av mig då, trots att jag hade tjock tröja, jacka och halsduk. Och det var sommar (vår?) och jag missade första halvan av matchen för att Fadde sa fel tid till mig... Undrar hur det kommer gå ikväll?
Posted by Anna

Postat av: Lina

Hoppas det går bra! :)

2011-10-27 @ 17:45:02
URL: http://llinalarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: