Every moment spent with you is a moment I treasure

Hej hej! Finns det verkligen något som heter fint höstväder så är det nog sådant väder idag. Jag tycker dock inte hösten är så fin, det är bara kallt. Jag hade kanske tänkt att städa idag, men det känns inte som att jag är på städhumör, haha.

Istället sitter jag och chattar med syrran på facebook och gör inte mycket nytta. Har kollat lite på lägenheter, jag har inga planer på att flytta just nu men det är ju roligt att titta. Jag har kollat upp var alla områden med konstiga namn här i stan ligger. Kan ju vara bra att veta. Hittade ett ställe som jag skulle vilja bo på, Garvaren heter det (sa ju att det var konstiga namn..)
111020
Källa
Ser det inte härligt ut? :)

Nu tror jag att jag ska föröka mig på att orka plugga lite. Ska nog försöka att ligga lite före nu eftersom jag ska åka bort sen :)
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: