Hackad

Matchen gick dåligt. Jag satt alltså och frös i mer än två timmar och Fadde fick bara vara med och spela sista kvarten, om ens det. Dessutom förlorade dom, med 7 - 1. Så ovärt.

Och medan jag satt och kollade (eller typ hade slutat kolla eftersom min stjärna aldrig fick komma in) fick jag sms från Frida och tydligen hade mitt facebook-konto blivit hackat. Hade fått en riktigt otrevlig och äcklig profilbild bland annat. Så nu har jag ändrat lösenord. Överallt. Bra träning för minnet?

Nej, detta blev alltså inte en så vidare bra kväll. Nu önskar jag mig lite massage och värme :)
Posted by Anna


Postat av: Lina

Sv: Okej vad synd! :(

2011-10-28 @ 11:04:46
URL: http://llinalarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas din denna kväll och helg blir bättre :) Ibland kanske de är bra att jag är inne så mycket på faebook ;) Vi ses på torsdag!!

2011-10-28 @ 15:18:36
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: