It doesn't make sense to me

Hejsan! Ännu en ensam dag. Fadde skulle hem till sin farmor & farfar idag och fira något.. Något som har med deras religion att göra. Han förklarade lite vad dom gör, varför, vad det kommer ifrån, osv. och jag valde att inte följa med. Jag tror ju inte ens på "min egen" religion, så det är svårt att tro på deras. Och risken finns att jag gör något fel, eller beter mig på ett sätt som för dom anses vara respektlöst, och det vill jag ju inte.

Istället ska jag ta hand om mig själv, ta en lång, varm dusch (det finns lite jag inte skulle göra för ett badkar just nu!), göra ansiktsmask, kolla på film, läsa en bok, äta något gott och bara ha det bra :)

Här kommer förresten bilderna på blusen jag köpte igår (drömde i natt att den var full med hål!):
111009
111009
Bilderna gör den verkligen inte rättvisa, men när jag fick på mig den i provrummet tänkte jag bara: "I love it!"
Posted by Anna

Postat av: Frida

Hehe tur att de bara var en dröm :P Den var fin, tror säkert att den är urläcker på dig :)

2011-10-09 @ 14:36:46
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Britt

Vad fin den var. Njut av ensamheten och att få rå om dig själv. Puss o Kram

2011-10-09 @ 16:32:32
Postat av: sste

Då kommer nyfikna jag fram och frågar vilken religion fadde och hans familj tillhör? :)

2011-10-10 @ 00:04:26
URL: http://sofia.stensby.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: