Love it! ♥

Hej! Jag som sagt varit ledig idag och då har jag varit på Torp och shoppat lite. Fick med mig en blus från H&M hem, och en långpanna från Jysk. Och massa mat.. Haha.
Försökte ta en bild på blusen, men det är för mörkt nu så det blev inte bra, det kommer någon annan dag istället. Långpannan har jag däremot redan fått användning för, har bakat brownies :)
111008
En långpanna med lock, hur smart är inte det? :)

Sen så har jag gjort kanske det bästa inköpet någonsin idag, Spotify premium ♥ Det är helt underbart att ha Spotify i mobilen och jag tror aldrig jag kommer kunna vara utan det igen!

Nu ska jag forsätta kika på Robins :)
Posted by Anna

Postat av: Frida

Nice panna :)



Hehe vi kollade också på Robins, han är ju bara bäst <3

2011-10-08 @ 22:25:47
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: