Mr. Know It All, you think you know it all..

Hej hej! Här sitter jag och funderar på vad dagen har att erbjuda, inget vidare bra väder ser det ut som i alla fall.

Igår kväll var jag och Fadde hemma hos hans familj och jag fick mysa med både en kaninunge och en bebis. Han syster hade köpt en liten kanin som verkade trivas bra på min mage. Sjukt söt :)
111022
Han var inte så lättfotad med den mörka pälsen, det dåliga ljuset och med en mobilkamera, men ni ser att det är en kanin, eller hur? :)

Jag har ju velat ha en kanin länge och nu är den önskan inte direkt mindre, haha. Hur som helst, så hade dom gäster också - gäster med småbarn. Så jag fick sitta och hålla lillkillen ett tag, honom lägger jag däremot inte upp någon bild på :)

Nu ska vi väl försöka göra något vettigt av dagen.
Önskar er alla en trevlig helg! :)
Posted by Anna

Postat av: Frida

Haha jag som trodde att de var en lurvboll med små söta kaninöron :P

Trevlig helg på dej också!!

2011-10-22 @ 14:22:37
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: