Something I love and something I hate

I vanliga fall hatar jag reklam. Jag hatar det! Men Libero's nya reklam är ju bara helt underbar!

Älskar den blonda ungen! ♥

Till skillnad från den här:

Ni får ursäkta mig i förväg för de fula orden jag tänker skriva nu, men varje gång jag ser eller hör den här reklamen på TV blir jag bara så sjukt irriterad och tänker/säger högt/skriker: Är du helt jävla dum i huvudet? Vadå "Katter är också människor"? Katter är katter och människor är människor!

Nu drog jag verkligen ner nivån på det här inlägget känner jag. Så varför inte en "short-cut" av Libero-reklamen igen. Med bara den söta blonda ungen ♥
Titta på den! Det är 15 sekunder av erat liv, och jag lovar att den kommer få er att le!

Posted by Anna

Postat av: Frida

Älskar också Libero reklamen, blondisen är ju helt underbar!! <3



Stör mig också på den, hon brukar inte lyssna när jag säger åt henne att katter är katter!!

2011-10-27 @ 19:49:55
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: