Swedish house mafia

Här kommer en fråga. Jag hörde den här låten på radion häromdagen när jag jobbade och satt i bilen. Jag känner igen killens röst så himla väl (framför allt i refrängerna) och det gör mig vansinnig att jag inte kan komma på vems röst det liknar. Jag känner igen den så väl, men det kommer inte upp något namn eller bild, ingenting!

SNÄLLA!
Säg att det inte bara är jag.. Kan någon säga mig vem jag tänker på?

Posted by Anna

Postat av: Frida

Kan inte komma på vem de är du tänker på, men försök sluta tänka på de så kommer de duka upp som från ingenstans :) så brukar de vara för mig i alla fall :P

2011-10-22 @ 14:19:45
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Britt

Kanske är det de här som sjunger. Swedish House Mafia - Save The World Tonight Lyrics and Video

2011-10-22 @ 15:14:32
Postat av: Britt

Ja det var väl inte det du ville veta, det är säkert Darin som det liknar.

2011-10-22 @ 15:17:04
Postat av: Kanie - gastric bypass, maj 2011

Tack finaste Änna! :) <3

2011-10-22 @ 22:15:14
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: