That is just to typical me

Sagt och gjort. Jag gick ut och grävde upp pelargonerna för att ta in dom över vintern (tragiskt att det redan är dags..) men självklart, SJÄLVKLART! Är man livrädd för spindlar så är det självklart att man får med sig just det in. Min rädlsa för såna där "vanliga" spindlar med runda kroppar och långa ben (ni vet?) har blivit enorm sedan just en sådan anföll mig för några månader sedan. Och ja, självklart satt det en sån på en utav blommorna, vilket jag inte såg förrän jag tagit in den. Hela blomman med kruka och allt åkte snabbt ut igen, så fort jag samlat mod till mig att ta i krukan dvs. 

Men nu är spindeln borta och blommorna inne. Hoppas bara att det inte gömmer sig något mer i grönskan..
111013
Fint att de fortfarande blommar! :)
Posted by Anna

Postat av: Sveriges yngsta bokblogg

- Det gör vi också. Kika gärna in och lämna något boktips :) Kram!

2011-10-13 @ 18:38:36
URL: http://loobook.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: