It's raining men girl, what you worry 'bout?

Har jobbat idag, det var sista dagen på mitt vik. men jag har fått förlängt en månad till, awesome! Fast nu ska jag ha lite semester, lämnar Fadde hemma och åker iväg ett tag :) Först blir det Rihanna på onsdag (snälla, snälla, snälla ställ inte in!) och sedan åker jag vidare hem till familjen ♥

Efter jobbet tog jag en sväng förbi morfar och hans Monica för att hämta en grej till pappa. Det var ett tag sen vi sågs så det var roligt att träffa dom. Fick med mig lite dukar och grejer hem som min gammelfarmor har gjort (eller vad det blir? Mammas farmor i alla fall..)

Nu har jag inget mer vettigt att skriva känner jag, måste packa!
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: