Won't you come and rescue me?

Hej :) Idag har jag fått sova ♥ Känns som jag inte haft sovmorgon på en vecka fast det bara varit två dagar! Men ikväll och i morgon kväll ska jag jobba extra. Klirr i kassan! ;D

Jag tänkte berätta en sak, har funderat på detta ett tag nu, och skrev lite sådär "hemligt" om det här. Jag funderar på att åka iväg på en språkresa. För, let's face it, jag har aldrig varit utanför Norden, och jag längtar efter att resa och se världen, att få se lite annat än det gamla vanliga Sverige.. Och jag blir ju inte direkt yngre, haha. Om jag inte gör sånt nu, när ska jag göra det? Snart har hela livet passerat och jag har inte gjort något annat än det jag måste. Och jag älskar ju trots allt språk, eller gjorde det i alla fall innan allt jag gjorde fick mig att känna mig värdelös på engelska..
111019
Källa
111019
Källa
New York och Paris lockar!
Och inte bara lite.. 
Posted by Anna

Postat av: Frida

Coolt go for it girl!! :D

2011-10-19 @ 12:15:32
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Caroline

Jag ska till New York och dansa! Men kanske om ett år :) Låter verkligen skitkul med språkresa!

2011-10-19 @ 23:05:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: