Älskade syster ♥

Idag fyller världens bästa lillasyster 11 år!
110901
Jag kan inte förstå hur fort åren går, jag minns dig fortfarande som en liten plutt som älskade att titta på Mumintrollen och var en höjdare på att pussla pussel långt över din egna åldersgräns. Jag minns hur roligt du tyckte det var när jag blåste i ditt ansikte, du hade aldrig en chans att blåsa tillbaka för du skrattade så mycket. Jag minns när du satt och kollade på Ice Age var eviga dag, och sedan Flykten från hönsgården på alla möjliga språk. Jag minns dina små "olyckor" med falsk krupp och ett cykelstyre i munnen, hur rädd jag blev...

Du har gett mig många fina, roliga och en del skrämmande minnen under dessa 11 år som har sprungit förbi i rasande fart. Jag älskar dig, och jag är så glad att jag har dig i mitt liv, min älskade lillasyster ♥

GRATTIS på födelsedagen! :D
Posted by Anna

Postat av: THERÉSE

Super söt bild!



SV: O du anar inte hur mycket det betyder för mig! Jag hoppas du inte blir besviken på något sätt bara... Men jag är nog bara glad att inte bloggen tar över mitt liv. Kramar! :)

2011-09-01 @ 20:29:41
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Fia

Hälsa och gratta Klara från oss! Redan 11 år! :D

Kram

2011-09-01 @ 22:06:32
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Reklam och Marknadsföring får det bli :)

En AD (art director) kan göra saker som att designa nya logotyper till olika företag och en copywriter kan få göra saker som att komma med idéer till en webbkampanj eller ta fram idéer till ett reklamfilms-manus. :)

2011-09-02 @ 11:33:54
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: