Bakar!

Just nu står ett bröd i ugnen och gräddas, och två andra står och jäser. Brödbaking för fulla muggar! Jag har bakat Snabbt bröd och Morotsbröd med linfrö. Fadde var inte nöjd med de små frallorna, som är det enda bröd vi har kvar i frysen, men vilken himla tur för honom att jag är så duktig och bakar :)
Själv är han iväg och spelar fotbollsmatch. Och jag ska nog ut och ta mig en promenad när bröden är färdiga. Det känns som att jag långsamt kvävs här inne, jag måste göra något!
110925
En bild som jag la upp på facebook från mobilen.
Det är morotsbrödet som jäste lite väl mycket, eller så är det skålen som är lite liten. :)
Posted by Anna

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

sv: bara latat mig och träffat en kompis lite snabbt ;D

2011-09-25 @ 17:37:50
URL: http://elsaburholt.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: