Get on up and show us all what you're made of

Idag är en sån där dag som jag inte ens skulle överväga att gå utanför dörren, om jag fick välja själv. Jäklar vad det har regnat! Tyvärr fick jag inte välja själv idag, så jag har varit utanför dörren alldeles för mycket och jobbat. Men sedan så slutade jag halv tolv idag och då gick jag och satte mig på ett café och skämde bort mig själv med lite fika medan regnet öste ner utanför. Ganska mysigt faktiskt :)

Regnjackan (eller regnställ, var det ju..) jag beställde häromdagen hade kommit också, till Skogslyckan, såklart, så jag var tvungen att åka dit. Fick åka med en gammal skitbuss som läckte in vatten som droppade i knät på mig så jag blev alldeles blöt :( Haha, hade behövt regnbyxorna då..
110905
Här är jackan, med och utan blixt.
Köpt från Vingåkers Factory Outlet.
Posted by Anna

Postat av: Frida

Du kanske ska överväga att behålla byxorna ändå, man vet aldrig när man kan tänkas behöva dem :P

2011-09-05 @ 16:03:08
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Cecilia

<br />Tack desamma Anna! Roligt att du hitta min blogg :) Fin jacka du köpt också :) Kram!

2011-09-05 @ 16:42:34
URL: http://ailicec.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: