Like I'm the only girl in the world

Nu har vi precis avnjutit en god middag (Kryddig kycklingfilé med jordnötssmör och kokos, ett recept från Doktor Annika Dahlqvist kokbok "Doktor Dahlqvist och Airams LCHF-kokbok", fast jag hittade receptet i boken "Anta din viktigaste utmaning - LCHF" av Annika Dahlqvist, som jag lånade på bibblan för några dagar sedan) och diskat ett berg av disk. Jag förstår inte vem det är som smyger in när ingen ser och smutsar ner så mycket och inte diskar efter sig! Riktigt oförskämt faktiskt!

Idag har jag fått bocka av mina två viktigaste uppgifter på min "att-göra-lista". Känns bra! Annars så har jag varit ute i naturen och fotat lite till min nya design som jag har tänkt börja pilla med nu :) Här kommer iaf några utav bilderna jag tog idag:
110929
110929
110929
Posted by Anna

Postat av: sara

sv: bra! allt är bra här också! :)

2011-09-29 @ 19:30:00
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: Britt

Fina bilder. :) Puss o kram mamma

2011-09-29 @ 19:33:22
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: