Put them hot jeans on, I'll show you how to have fun

Det blev inga lampor idag, hittade inga bra. Däremot hittade jag lite smågrejer"10-kronors-marknaden" inne på Coop. Jag älskar sånt! :D
110910
En liten brödform, en tårtspade (så nu har jag till nästa födelsedag eller tårt-tillfälle), en huvudmassör, ett litet syset och ett skohorn (eftersom jag råkade bryta av vårat härom dagen..) Allt för 10 kr/st!

Ikväll har vi kollat på film. Först Bring it on (härlig film!) och sedan Notting Hill. Och nu sitter Fadde och kollar på en tredje film, men jag orkar inte mer. Är ganska trött på det i allmänhet. Visst, det är jättemysigt med filmkvällar, men kanske inte varje kväll och kanske inte varje helg. Jag vill gå ut, träffa folk, umgås, vara social och ha roligt! Fastän jag inte dricker alkohol så är ju inte det ett hinder för att ha roligt, right? Inte för att någon har sagt det, men..

Men vad gör man i Uddevalla? Jag behöver en guide..

Nu ska jag drömma mig in i min inrednings-världMysigahem.se.
Hoppas ni har en härlig lördagskväll! :)
Posted by Anna

Postat av: Helena

God morgon, God morgon tjejen. Blev det någon sovmorgon idag :) ? Kram

2011-09-11 @ 09:22:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Frida

Man kan absolut ha kul utan alkohol, de är jag ett levande exempel på :D Kan du inte fråga någon av dem yngre på jobbet om dem har lust att hänga med ut och se vad stan har att erbjuda då?

2011-09-11 @ 12:02:32
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: