Tell me how to forgive you when it's me who's ashamed

Det är helt otroligt hur skönt det är att kunna ligga kvar i sängen och dra sig i en timme, som jag gjorde idag! Blir ni inte avundsjuka, alla ni som gick upp tidigt idag för att gå till jobbet eller skolan? :)

Idag är det egentligen en ledig dag för mig, men det är möte på jobbet så måste dit ändå. Men det är ganska skönt, för då kan man ta på sig precis vad man vill fastän man ska till jobbet. :D
110921
Igår kväll ringde det någon från miljonlotteriet, som sa att jag hade vunnit något bla bla bla. Jag körde en fuling och la på. Nämen oj då, jag råkade! Visst kan man säga lite fint att man inte är intresserad, men dom babblar ju på så man inte får någon chans att säga något, och dessutom kör ju dom med fula knep dom också, så varför inte ge igen? Det första hon sa till mig när jag svarade var "Åh vad bra att jag fick tag på dig, det var lite svårt". Varför skulle det varit så svårt att få tag på mig? Ingen hade ringt tidigare under dagen, och jag har bara ett nummer vilket hon uppenbarligen hade eftersom hon ringde och påstod att det blivit framtaget i en utlottning. Liar!

Sökte efteråt på vemringde.se och någon annan hade skrivit att man var tvungen att köpa ett visst antal lotter för att få den här vinsten som hon sa att jag hade vunnit och "var garanterad". Så jag gick nog med andra ord inte miste om något. :) 

Nu ska jag se till att få lite vettigt gjort innan jag ska iväg på mötet. Hoppas ni får en härlig dag! :)
Posted by Anna

Postat av: Frida

Dem kan vara riktigt fula dem där och mamma är riktigt irriterad på alla som hela tiden ringer och försöker sälja saker till henne. Vissa ringer ju till och med flera gånger, hopplösa är dem!

2011-09-21 @ 13:05:27
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: THERÉSE

SV: Nej det var verkligen inte kul. Men nu har jag testat i alla fall, och skulle jag få för mig att vilja bli fotograferad igen blir det att kontakta en etablerad fotograf istället. Som tur är betalade vi inte så mycket för detta, då min mamma köpte upplevelsen under ett erbjudande :) Kramar

2011-09-21 @ 14:46:55
URL: http://theresehyden.com
Postat av: agneslithner

Hoppas du haft en bra dag!

kram :-)

2011-09-21 @ 17:57:26
URL: http://lithners.devote.se
Postat av: Mamma

Ja, sängen är aldrig så skön som på morgonen. Och soffan på kvällen. :)

2011-09-21 @ 19:36:47
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: