The Carrie diaries

Nu är jag hemma och har helg! Efter jobbet gick jag en snabbis på stan, in på Bokia.
När sommaren, och därmed sommarvikariatet var över, fick jag hem ett brev från kommunen med ett presentkort på Bokia som tack för sommaren.
110923
Jag var där för några dagar sedan och kikade lite, och tänkte Hur ska jag kunna välja!? Jag är mer van att låna böcker på biblioteket, och då är det ju bara att lämna tillbaka och låna en annan om den är dålig. Men så fick jag syn på namnet Carrie i ögonvrån och tänkte Sex and the city! Jag visste inte om det, men det finns en bok om Carrie från Sex and the city. Ingen tvekan om vilken jag skulle välja! Så idag gick jag dit och köpte den :)
110923
The Carrie Diaries av Candace Bushnell
"Carrie Bradshaw var en småstadstjej på väg någon annanstans...
The Carrie Diaries är en humoristisk berättelse om en av vår tids mest kända och älskade tevekaraktärer. Vi får lära känna Carries vänner och familj och vi får vara med när hon till slut tar det stora steget och lämnar småstaden för sitt nya liv i New York."

Hope (and think) I'm gonna love it!
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: