Reality is getting closer

Nu är jag äntligen nere på 0 olästa inlägg på Bloglovin'! Jag tycker Bloglovin' är helt underbart, det gör det så lätt att följa favoritbloggarna, men om man inte har tid för det ett par dagar så blir det som en ond cirkel och antalet olästa inlägg bara växer! Haha.

Nu har jag två lediga dagar framför mig och sedan jobbar jag helgen. För ovanlighetens skull är det fint väder när jag är ledig! Woho! Skulle gärna gå ut och sätta mig på uteplatsen, men grejen är att jag vågar faktiskt inte... Här kommer en liten "skräck-historia". 
När Klara var här skulle vi gå ut och sätta oss och fika, så jag gick ut och la dynorna på stolarna. Sen gick jag in igen och ut i köket, där Klara satt. Jag kände att det kittlades på min rygg, jag trodde först det bara var håret så jag viftade bort det lite men det slutade inte kittlas. Så frågade jag Klara:
- Är det något på min rygg?
- Ja, en SPINDEL!
Och jag skrek som en idiot och sprang ut till Fadde i vardagsrummet.
- HJÄLP MIG! HJÄLP MIG!
Men så ropade Klara från köket att den ramlat av mig. Fadde gick ut i köket och dödade den medan jag stod och nästan hyperventilerade. Så säger Fadde:
- Den var så här stor (visar ca. 5 cm mellan fingrarna).
Han brukar kunna retas ganska bra, så jag var tvungen att fråga Klara om den verkligen var så stor. Och japp, det var den.
Jag var ute i högst TIO SEKUNDER och den hann anfalla mig, så jag vågar faktiskt inte.. Inte när det inte finns någon här som kan rädda mig.

För att prata om något lite trevligare, så har jag en sak att berätta! I söndags tankade jag en bil helt själv för första gången! Haha. Låter kanske löjligt, men jag har ju inte kört så mycket sedan jag tog körkort förrän nu i sommar. Det kändes lite roligt faktiskt, och extra roligt när man inte behöver betala själv, hehe. 
110901
Bild från arkivet
Midsommar 2011
Posted by Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: