Anytime you whisper my name you'll see

Hallå i stormen! Ja, här på västkusten stormar det värre än jag någonsin varit med om! Det är tydligen den där Katia som har kommit. Vad ska man säga? Välkommen Katia? I don't think so..

Jag känner att det var väldigt väl spenderade pengar att köpa en regnjacka! Ett paraply är ju inte ens att tänka på såna här dagar. Och idag var jag jätteglad att jag gått och fått mina stövlar utbytta, eftersom jag var tvungen att traska över en halvt översvämmad väg. Skitläskigt att köra bil när det blåser så mycket också, när vinden kommer och tar tag i bilen. Det gäller att hålla stenhårt i ratten!

Är det inte lustigt att väderprognoserna alltid stämmer när dom lovar regn och oväder, men inte när dom lovar sol och värme? Om inte annat så skyndar det i alla fall på höstens intåg. Regnar det inte vatten så regnar det löv.
110913

110913
Titta vilken ledsen en, så blir man av det här vädret! :(
Posted by Anna

Postat av: Mamma

Jag har tänkt på dig idag då jag hörde att det skulle komma in oväder. Det är nackdelen med västkusten. Fina stövlar du har bytt till, men hur funkar det när det är snörning. Läcker det inte in?! Du får gå till blomsteraffären och köpa en riktig blompinne som orkar lite mer. Puss o kram mamma

2011-09-13 @ 18:16:07
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: