I've been California wishing

Idag har jag varit ledig igen. Jag tog en sväng ner till stan och tänkte se om jag kunde få en drop-in-tid för att klippa mig. Jag gick flera varv runt stan innan jag bestämde mig för att ta det någon annan dag. Jag är så rädd för att klippa mig, haha! Jag är så rädd att bli missnöjd.. Men samtidigt så är jag så galet trött på mitt hår så jag måste! 

Efter vi hade ätit middag åkte Fadde iväg för att spela fotbollsmatch. Jag skulle egentligen varit där och kollat, men det blev inte så idag. Jag kände inte för det helt enkelt och efter att ha frågat Fadde 100 gånger om det verkligen inte gör något ifall jag inte kommer och kollar (och han sa nej) så stannade jag hemma.

Jag fick en sån lust att fixa och greja, så nu har jag gjort i ordning i alla skåp och skafferiet (if that's what you call it) i köket så att alla bakgrejer står på ett ställe, alla kryddor på ett ställe osv. Fick jättemycket plats över nu, så jag kanske måste gå och köpa massa saker.. Haha, nej då. Det fyller nog på sig tids nog.
110909
Ordning och reda!
Sedan jag började med LCHF så har jag börjat dricka te till frukosten istället för chokladmjölk, och jag gillar att variera mig så jag har köpt en del olika tesorter. Istället för att ha dom liggandes eller ståendes någonstans så köpte jag en fin te-burk Clas Ohlsson. Men jag ska pimpa den lite innan ni får se den ;)

Jag sa till Fadde härom dagen att det enda jag inte gillar med den här lägenheten, eller det jag gillar minst kanske rättare sagt, är just köket. Tycker det är så dåligt med utrymme och är man fler än två där inne så är det bara jobbigt, bortsett från ifall alla sitter kring bordet. Bordet är för övrigt alldeles för stort. Men man får ju försöka göra det så bra som möjligt och göra så att det känns mysigt och hemtrevligt istället för trångt. :)
110909
Jag fick i alla fall äntligen upp min kalender, med bilder från Bohuslän, på köksväggen för några dagar sedan. Tilläggas bör att jag köpte den i somras, när mer än halva året redan hade gått (för 10 kr, haha). Jag kände att jag var tvungen att sätta upp den i alla fall före augusti var slut, så jag satte upp den den sista augusti!110909
Men ni ser ju, helt vitt..

Nu ska jag diska och pimpa te-burken!
Posted by Anna

Postat av: THERÉSE

SV: Tack ska du ha, igen! Det värmer att få höra detta! Hoppas att kunna leva upp till "mina förväntningar" eller vad människor tror om mig, då det låter positivt och något jag vill sträva så mycket som möjligt mot :)



Angående frisören förstår jag dig. Första gången jag klippte mig hos frisören var jag 12-13 år :) Varma kramar!

2011-09-10 @ 00:27:43
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Emmie, Sveriges största gaybloggare!

Är du nöjd med LCHF? Menar, tycker du att det funkar bra? :)

2011-09-10 @ 21:19:16
URL: http://thiniseverythingtome.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: