What goes around comes back around

Igår fick jag en sen födelsedagspresent från några vänner till familjen. Det påminde mig om att jag faktiskt inte har visat vad jag fick när jag fyllde år, så nu har jag fotat allt! (Klicka på bilderna för att se dom större)
Från finaste Caroline:
110726
Ansiktsmasker, nagellack, nageldekoration & bakformar.
Från B&S:
110726
Olivbodylotion & bodyscrub.
Från mamma, pappa & Klara:
110726
Biljett till RIHANNA! :D
Från morfar & hans Monica:
110726
Fina muggar.
Från Fadde:
110726
En ram/tavla. Jag önskade mig en stor ram för jag har tänkt förstora en bild på mig & Fadde :)
110726
Ett bälte, som inte alls är så rött som det ser ut på bilden.
Från Frida:
110726
En jättefin ram.
Och detta var det jag fick igår:
110726
Utöver detta fick jag även lite pengar och blommor. Och förlåt om jag har glömt något, men jag är ju trots allt ganska gammal.. ;)
Posted by Anna

Postat av: Frida

Haha du är söt du! :) Själv så börjar jag bli senil haha har tydligen även glömt vilket som är höger och vänster haha.

Fina smycken :) Har du hittat några foton att sätta in i ramen än?

2011-09-14 @ 16:03:12
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: M*

Hoppas du får en fin dag!

2011-09-15 @ 15:18:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: