Don't even recognize the ways you hurt me, do you?

Hejsan! Är nyss hemkommen från jobbet och sitter här och slöar. Jag hade massa planer i morse, när solen sken, och jag tänkte att jag ska göra det, och det, och det idag innan jobbet! Sen gick solen i moln och då hade jag ingen lust längre. Stannade inne och rensade bland lite papper istället. Har bestämt mig för att ta bort skrivbordet och ställa Arwens bur där det står istället. Jag använder nästan aldrig skrivbordet ändå eftersom jag oftast sitter med datorn i soffan, och när jag väl sitter vid skrivbordet får jag bara ont i nacken och ryggen så det är ju bara onödigt. Men det finns en väldans massa grejer i skrivbordslådorna som ska ta vägen någonstans, så det grejade jag med idag på förmiddagen.
120417
Hittade mina tentor och massa andra papper från min korta men intensiva tid på Göteborgs Universitet. Fick lite ont i magen bara av att se Text&Culture-häftet. Usch, den slängde jag bort fort som attan!
120402

Postat av: Frida

Var ska du göra av skrivbordet någonstans då??

2012-04-19 @ 18:44:33
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: