Don't press your luck today

Mamma och Klara har åkt hem och det är som vanligt igen - Jag och Arwen. Hade det trevligt hos moster igår med god smörgåstårta och tårta. Firade mormor lite i förväg :) Fick träffa kusiner som jag inte träffat på evigheter också så det var kul.
Tror dock att Arwen saknar mina gäster (det gör ju jag också så klart), eller så fick han inte vara ute tillräckligt i går eftersom jag var borta i stort sett hela dagen, men han lät mig inte sova i morse. Först satt han och tuggade på tidningarna som ligger i botten av buren, så gick jag upp och sa till honom. Sedan vaknade jag igen av att han lät och då hade han lyckats riva ner vattenflaskan, gick upp och satte upp den igen.. Sedan väckte han mig igen då han satt och stampade i buren (så som kaniner gör för att varna varandra, dom stampar riktigt ordentligt så det låter högt) då gick jag upp och pratade lite med honom. Han var stel som en pinne och rörde sig inte, vet inte vad det var med honom. Men annars är han som vanligt (knäpp).
120415
Ja och det är ju söndag idag och jag är ledig, så gissa vad jag har gjort? Städat. Det blir ju dammigt på två sekunder här så det behövdes verkligen. Har spikat upp en tavla på väggen också. Hade egentligen tänkt använda ramen till något annat, men den idén är inte aktuell längre och jag blev trött både på att tavlan bara stod på golvet och skräpade, och att det ser så tråkigt ut i min sovalkov, så jag spikade. Nu ser det i alla fall lite mindre tomt ut.
120415
120415
Visst är jag duktig?
120402

Postat av: Mamma

Det blev ju fint. =) Tack för att du stod ut med oss. Puss o kram mamma!

2012-04-15 @ 19:15:20
Postat av: Frida

Blev jättefint :) Hoppas ni har haft de riktigt bra och myst ordentligt men nu är jag glad att du har lämnat tillbaka dem! :) Har varit så tomt utan dem här hemma, har saknat dem sjukt mycket :P

2012-04-16 @ 16:25:10
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: