Feels like I stumble in a storm and I can't find my way back

Jag gick upp en väldigt konstig tid i morse, för jag har varit iväg på en grej nu på morgonen. Det var liksom "typ" sovmorgon, jämfört med när jag börjar jobba tidigt, men ändå alldeles för tidigt för att vara en ledig dag. Det första jag tänkte när jag vaknade (av larmet) var "jag har försovit mig!" Men det hade jag ju inte..

Har sovit konstigt i natt också, drömt massa skumma saker. Fast jag minns inget av det, men jag får lite flashbacks emellanåt från nattens äventyr, haha.

Och på tal om Flashback så hörde jag på Rix morron zoo idag, i deras dagliga avslöjande av en Rix fm Festival-aktuell artist, att Darin ska med i sommar! (Ja, Darin har alltså ett album och en låt som heter Flashback, om ni inte fattade kopplingen) Det blir ju bara bättre och bättre! Hoppas ännu mer på att han ska till Göteborg!
120315
Källa
Förr i tiden, när jag var ung (haha), så gick jag och Frida alltid på Rix fm Festival på somrarna. Vi var dom där tjejerna som satt framför scenen och väntade i flera, flera timmar innan det började, bara för att få stå längst fram. Vi har haft mycket roligt framför Rix fm-scenen kan jag lova, men nu var det länge sedan. I år verkar det dock bli grymt så jag ska nog se till att infinna mig i Göteborg den 19 augusti!
120402

Postat av: Frida

Åh ja jisses vad vi har haft kul, både innan efter och under spelning :D Kanske att även jag kan infinna mig i Götet den dagen :)

2012-05-08 @ 09:53:48
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: