Found it perfect, although some did not agree

Nu har jag använt min nyckelsats (jo, jag var tvungen att kolla på förpackningen för att komma ihåg vad det hette) och skruvat isär skrivbordet. Det är ju bara att skruva tänkte jag men var ska man börja för att inte allt ska rasa ihop? Och var sitter alla skruvar? Och hur får man loss lådsektionen? Men värst av allt var ändå att bära ut skiten till förrådet, lådsektionen vägde hur mycket som helst och själva bordskivan gick knappt in i förrådet. Hoppas bara att jag inte ångrar mig nu, för jag tänker inte skruva ihop det igen. Hur som helst så gick det bra tillslut, skrivbordet är borta och nu kan jag väl nästan se mig själv som utbildad snickare. Eller skruvare i alla fall. 

Arwen har fått inta sin nya plats, han verkar lite smått förvirrad, eller mer uppspelt kanske, och nu ser det tomt och konstigt ut här men man verkar kunna vänja sig vid allt har jag märkt. Nu är i alla fall dörren fri och jag är redo för sommaren!
120428
120428
Måste erkänna att jag känner mig väldigt nöjd med mig själv, haha! :D
120402

Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:07:51
URL: http://fotokobran.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: