I guess that I don't need that though

Jag satt här och knappade på tangenterna så kommer Arwen flygandes upp på skrivbordet, trampar runt på tangentbordet och lyckas stänga ner allting, haha. Som tur var sparades det jag skrivit :)

Det såg konstigt ut ute i morse, som att någonting var fel. Insåg snart att det bara hade regnat, för första gången på typ en månad eller vad? Bättre blev det inte heller, för nu har det gått över till snöblandat regn (eller bara snö). Jag som sa till Klara att hon och mamma inte får ta med sig någon snö där uppifrån, men det verkar som dom skickade ner den i förväg, så dom känner sig hemma när dom anländer till Uddevalla. Hehe, nej då. Det är säkert någon annan som önskat sig snö i påskpresent.

Jag har varit iväg på en liten shoppingrunda, var egentligen ute efter något helt annat men kom hem med denna från Vero Moda:
120406
Något roligt som piggar upp får man ju ha när vädret är så deprimerande :)

Nu ska jag göra i ordning lite grönsaker till Arwen innan det är dags att ta sig till jobbet. Håll tummarna för att det här skitvädret inte ställer till det alltför mycket i flyg- och/eller tågtrafiken så mammsen och Klaris kommer fram i tid ♥
120402

Postat av: Frida

Haha han är rolig han, han ville väl tillägga något i de du skrev :P

Fint linne eller vad man ska kalla de :P

De verkar inte vara några problem med trafiken så dem kommer nog fram i tid :) Krama om dem från mig :D

2012-04-06 @ 19:21:59
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: