I thought I saw your potential, guess that's what made me dumb

Jag är ledig idag men har varit uppe tidigt och tvättat. Duktig va? Har varit ute lite med Arwen nu också, han var lite mer nyfiken idag och skuttade iväg långt. Jag får försöka göra vad jag kan för att trötta ut honom om dagarna så han håller sig lugn på natten/morgonen, men det är nog lättare sagt än gjort. Haha, men vem behöver sovmorgon?

Har lite saker att ordna idag. Konstigt att jag alltid har mycket att göra när jag har lite tid, och tvärtom. Men det är dumt att klaga, kunde ju varit värre :)
120419
Påskliljorna blommar för fullt ute i min ovårdade rabatt. Jag gillar dom just för att dom bara kommer av sig självt och jag behöver inte göra någonting :)
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: