I wanna breathe your love

Har letat hela dagen i mitt huvud och i min omgivning efter inspiration till att skriva något bra, men har inte kommit på någonting vettigt alls. Jag har varit ledig idag och har inte gjort någonting förutom att varit på bibblan och lämnat tillbaka böcker och tagit en snabb sväng på stan. 

I morgon jobbar jag kväll, och ungefär samtidigt som jag slutar så kommer Göteborgs-tåget rulla in på perrongen i Uddevalla, och på det tåget kommer min fina mamma & min söta lillasyster sitta ♥ Gissa om jag längtar?
120405
Random bild som egentligen inte har någonting med inlägget att göra, men är ganska fin ändå :)
120402

Postat av: Mamma

Åååhh vad du är söt. Vi längtar också.

2012-04-06 @ 09:25:06
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: