Just listen to your heart

Jag har hunnit med en sovmorgon, varit ute med Arwen i solen och varit och handlat och det är fortfarande lång tid kvar tills jag börjar jobba. Känner mig effektiv :) Ska fortsätta med att tömma skrivbordslådorna, känns mest som jag flyttar skiten från ett hörn till ett annat, men det ska nog bli ordning tillslut.

Köpte by the way en lampa till köksfönstret på Second hand i lördags.
120424
120424
Så nu är min mysbelysning komplett i alla rum! :)
120402

Postat av: Mamma

Vilka fina saker du hittar.

2012-04-24 @ 18:27:02
Postat av: Frida

Men gud vilken snygg!! Varför fanns de inga såna fynd när vi var där???? Jag kommer och bosätter mig hos dig och ska bli stammis på loppisen!!

2012-04-24 @ 18:34:40
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: