Make sure you get a picture, I'm rocking my fame

Idag har jag varit ute med Arwen och städat. Nu är det tvätt och matlagning som gäller. Känner att jag har varit riktigt duktig den här helgen :) Känns väldigt skönt faktiskt att ha fått lite mer plats här igen, och Arwen verkar trivas bra på sin nya plats. Buren står inte ända in till väggen eftersom det är ett eluttag där, så nu kan han springa runt bakom buren vilket tydligen var väldigt roligt.

Hade en mysig kväll med mig själv igår med tända ljus och film. Kollade på I rymden finns inga känslor, haha den var ju jätterolig!
120429
120429
Ännu ett Second hand-fynd! :)
120402

Postat av: Mamma

Vad kul att han blev nöjd. Men, vilka fina loppis fynd du gör. =)

2012-04-30 @ 10:57:50
Postat av: Frida

Ja men nu får du sluta upp att köpa så fina saker på loppis asså!! Jag vill ju också ha, köp till mig nästa gång tjejen!!



Hoppas lillen är nöjd nu, hehe små barn roar sig ju lätt så ;)

2012-05-08 @ 11:04:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: