There's been a lot of talking, we need a little listening

Har varit iväg till Granngården idag och köpt halm till Arwen. Har blivit stammis där sedan jag skaffade honom, känns som jag är där jätteofta. Har till och med skaffat ett medlemskort :) När jag ändå var där så passade jag på att köpa en karda och en kam också. Hoppades att lilla kaninen skulle tycka det var skönt att bli borstad, men det gjorde han inte, han sprang för livet och gömde sig under sängen. Får vänja honom vid det så kanske det går bättre sen.
120423
Det var så roligt när jag åkte hem.. En söt, handikappad tjej (typ Ica-Jerry-söt, ni vet..), som jag ofta ser på bussen, klev på men det fungerade inte för henne när hon la kortet. Så drämde hon till kortläsaren med kortet och då blev det grönt och hon såg så himla nöjd ut när det fungerade. Haha, det såg så roligt ut så jag fick bita mig i läppen för att inte börja garva.
120402

Postat av: Frida

Attans du annars är ju de något av de mysigaste som finns, Astrid gillade att bli borstad.



Hehe vad gulligt, man kan ju inte annat än att älska dem. Så söta och roliga, helt underbara :D

2012-04-23 @ 20:35:31
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: