You left me with no love to my name

Hejsan! Idag var första dagen jag jobbade sedan vi körde igång med TES:en nu i veckan (det nya planeringssystemet som jag tjatat om) och allt gick smärtfritt! Inget krångel med någonting :) Kanske dumt att säga för mycket för jag har ju en oledig helg framför mig nu, men det kommer nog gå bra :)

Jag är trött, jättetrött! Men det känns lite sent för en powernap så jag får hålla mig vaken ett tag till och gå och lägga mig tidigt ikväll. Men jag tänkte tipsa om något gott...
Förra veckan när jag, mamma och Klara var ute på Coop Forum så hade dom någon mässa just den dagen, då man fick smaka på massa saker. T.ex. korv, bröd, fikabröd, ost, dricka, juice, youghurt, verkligen allt möjligt. Detta dom bjöd på var produkter som dom ev. ska ta in i sitt sortiment efter att Coop-personalen "betygsatt" grejerna (om jag fattade saken rätt). Hur som helst fick vi smaka på en jättegod "greek inspired youghurt".
120420
Hittade till min glädje denna på Willy:s nu, dock hade dom inte den naturella som vi fick smaka på, som var hur god som helst, men jordgubb var inte dumt det heller :)
120402

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: