You ain't got the right to tell me when or where to go

Jag lever och har det bra! Sen senast har jag jobbat (i söndags), i måndags var vi på 70-års kalas. Mofars Monica fyllde år, så vi var där och hälsade på, fick lite god mat, tårta och sådär. I tisdags gjorde vi inget speciellt, igår var vi ute på Torp och shoppade lite. Jag fick med mig en kavaj från H&M hem och så har jag drogat Rihannas nya parfym.. Ja, hon har ju kommit med en till som jag efter några luktningar kommit fram till att den luktar ännu bättre än den förra. Måste ha! Idag har jag jobbat igen och nu är det långledig helg.

I morgon kommer mormor hit, sen blir det hem till moster på lördag och sedan till mormor på kvällen. På söndag lämnar mamma & Klara västkusten för den här gången och allt återgår till det vanliga. Nu har ni koll typ en vecka bakåt och en framåt, så slipper ni sitta och undra vad jag har för mig. Haha, skojar bara. :)

Förresten så blir min lilla bebis ett halvår gammal idag! Tiden går fort!
120319

120402

Postat av: Frida

Jaha ska ni ut till moster, vad kul :) ni får hälsa!!



Grattis lilla gull-Arwen :D <3

2012-04-12 @ 18:53:54
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: