Euphoria, forever till the end of time

Igår var det som sagt Rix fm Festival i Göteborg! Kom till Göteborg efter klockan 13 någon gång, velade runt lite inne på Nordstan. Märks ju att jag inte är där så ofta längre, blev väldigt stressad och förvirrad ett tag där haha. Visste knappt var jag var, var jag var på väg eller var jag skulle, men ut hittade jag! Skulle ta mig till Götaplatsen med spårvagn, men eftersom flera hållplatser på bl.a. Avenyn var avstänga pga. kalaset hamnade jag någon helt annanstans än där jag hade tänkt mig, haha. Lokalsinnet är ju inte det bästa men lite sitter allt kvar efter att jag pluggade i Göteborg så jag hoppade av någonstans där jag kände igen mig och hittade tillslut till Rix fm-scenen!
 
Det var sjukt varmt igår vilket jag inte alls var beredd på, så jag hade aningens för mycket kläder på mig och på tok för varma skor så jag trodde jag skulle avlida där ett tag. Men det var grymt! I alla fall Rix morron zoo, Loreen & Darin! Roger, Titti och Ola är ju bara för sköna! Loreen blev jag faktiskt lite besviken att hon bara sjöng en låt, hon har väl visserligen bara tre stycken men hon sjöng "bara" Euphoria, men hon var hur som helst helt underbar! Och Darin.. Så sjukt kul att se honom live igen! Han har utvecklats så under dessa åtta(!) åren, jag älskade honom då och jag älskar den otroligt duktiga artist han har blivit nu. Det var lycka!
 
Resten var mest segt, men här kommer i alla fall lite bilder, en på varje artist/band som var med :)

Delar av förbandet, som tyvärr inte längre är Ramsells!

Däremot var snygga Alvaro med, som för mig från början är känd för att ha dansat med Darin. Riktigt eye-candy där ;)

Rix morron zoo!

Dead by April

Molly Sandén

Moa Lignell

Sons of midnight

Lisa Miskovsky

Lasse Kronér representerade västkusten i räkskalartväling mot Ola Lustig - och förlorade!

Linnéa Henriksson

Världens bästa Darin ♥

Danny

Underbara Loreen ♥
Hela gänget!
Källa
Och såhär mycket folk var det! Tror nästan det stod folk längs hela Avenyn, galet ju! :)
 
När det var slut hittade jag på lite annat kul innan jag lämnade Göteborg, så dagen kunde inte blivit bättre! Nu är Anna på bra humör igen! Ska bara försöka fortsätta med det genom ännu en arbetsvecka innan det vankas roligheter till helgen igen! :)

Postat av: Mamma

Vilken härlig dag du hade. Här var det grått och regnigt hela dagen igår så jag hoppas verkligen att du njöt av solen. Hösten har tydligen redan kommit till norrland. =(

Svar: Stackars er!
Anna

2012-08-20 @ 19:22:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: