Go on, be gone.. Bye bye, so long!

Detta inlägget skrev jag igår, såg nu att det inte hade publicerats,
so here you go ;)
 
Vilken tur jag har som har snälla kollegor som bryr sig om mig när jag är ledsen, eller med andra ord - som lånar ut en gammal (men ändå ny) mobiltelefon när jag är helt förtvivlad över att behöva dras med en knapptelefon, hehe. Nu har jag i alla fall Spotify och Internet, så jag kan nog överleva tills min mobil varit på service :)
 
Har varit sjukt trött idag med, kom fram till att jag inte sovit ut ordentligt på en vecka så det är kanske inte så konstigt. Dessutom var jag ju och lämnade blod i måndags vilket såklart också tar lite tid att återhämta sig helt ifrån. Här är förresten mina senaste "blodgivar-glas" som jag fick i måndags:

Postat av: Mamma

Vilka fina! Ja du ligger nog efter lite på sömnfronten.

2012-08-30 @ 17:54:55
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: