I got a secret that I wanna show you

Jag har varit duktig idag! Diskat, plockat undan massa grejer och äntligen ringt ett samtal jag har skjutit på i evigheter. Typ hela sommaren... Egentligen inget speciellt, skulle boka en tid för blodgivning bara, och påminnelse-appen Astrid har tjatat på mig varje dag i två månader ungefär. Som jag har stört mig på det, men ändå inte gjort det förrän idag, haha.
 
Om ganska exakt två timmar, i skrivande stund, ska jag jobba, upp tidigt i morgon bitti och sedan väntar en rolig helg! :) Måste förresten visa min nya, underbart fina almanacka!
Valde bilden mest för att jag tycker den är så himla fin, men självklart också för att jag älskar Rihanna :)
Från personligalmanacka.se.


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: