I know it's the real thing, if you don't.. whatever!

Man skulle nästan köpt en flaska champagne och firat nu, för nu är de vanliga busstidtabellerna tillbaka! Tråkigt dock att det betyder att sommaren snart är slut, men ändå.. Äntligen! 

Idag har det jobbats och jag är på bra humör igen! Den där söndagen var precis vad jag behövde, förutom de ca. 15-20 mygg/insektsbetten jag har fått på benen.. Men det var värt det!
 
Kom hem här för en stund sedan efter att ha varit och hämtat ett paket. Har äntligen kommit till skott och köpt en kylplatta till min dator! Sedan jag gjorde mig av med skrivbordet har jag ju suttit med datorn i soffan och haft den på en kudde i knät eftersom den blir så himla varm. Har fått veta att det inte är bra eftersom fläkten täpps igen (ganska logiskt), så en kylplatta it is!
 
Igår shoppade jag lite till Arwen med, en tunnel och en salladsboll :)

Lite spännande, men inget som man vågar gå in i.. än!

Den här var också lite läskig i början, eftersom den åker iväg och komer tillbaka på nosen när man luktar på den, men sen var den inte så farlig ändå :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: