I need it all; the money, the fame, the cars, the clothes

Då var långhelgen snart slut och om några timmar är det jobb som gäller! Och det sista jag gör på min ledighet är att "storstäda" lägenheten! Känner mig väldigt duktig, hehe :)
Igår rensade jag i skafferiet, har bestämt mig för att köra en nystart med LCHF med start den 1 september. Har i stort sett lagt av helt nu under sommaren för jag har ingen motivation, men ska alltså göra ett nytt försök när denna månaden är slut. Innan öppnades skafferiet på egen risk, alltid något som rasade ut haha. Jag slängde bara lite som var gammalt som stod i skåpen, men annars var det mest massa tomma/onödigt stora burkar som tog plats och nu har jag nästan två helt tomma hyllor. Awesome! Någon gång får man ju ha ordning och reda :)
 
Nackdelen med en nystädad lägenhet är att det känns ännu tommare nu än vad det gjorde innan, efter att familjen åkt hem.. Och på tal om familjen, så måste jag visa vad världens sötaste lillasyster gjort till mig i födelsedagspresent ♥
Hur sött är inte det att hon sytt en Rihanna-väska till mig? ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: