I'll give everything, baby here's my heart

Är så trött och less på allting just nu.. Allt inklusive mig själv, är på dåligt humör och har inte lust med någonting. Och det jag vill, får jag inte! Vill bara ha roligt och göra något annat, så vilken tur att jag har något att se fram emot i morgon och även nästa helg :) Skriver ikväll eller i morgon vad planerna för morgondagen är, om ni inte redan listat ut det eftersom jag skrivit om det tidigare i vår/sommar. ;) Nu ska jag i alla fall inte jobba förrän på tisdag, känns riktigt skönt!

Min "trädgårdsmästare" (pappa ♥) var här och grejade lite med mina växter och blommor i sommar. Många slängdes, några planterades om, få var bra som dom var och några återuppstod. Denna var nästan död (ja, trodde jag i alla fall som inte vet någonting om sånt där) men nu, efter att den planterats om, blommar den så fint! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: