It's always raining men girl, what you worry 'bout?

Jag känner mig lite som en berg-och-dal-bana ibland.. Enda dagen ältar jag allt som finns att älta, nästa dag tänker jag "fuck it! Är det inte bra så är det ändå inget värt att lägga energi på." Nästa dag är jag lika förvirrad igen.. Ena dagen är man den starkaste, mest självsäkra och självständigaste kvinnan i världen, medan man nästa dag bara är en slav under alla andras handlingar. Men jag säger det igen; fuck it! Är det meningen, så händer det. Annars var det helt enkelt inte meningen och vad ska jag göra åt det?
 
Idag är jag i alla fall ledig. Har sovit, varit på biblioteket och handlat mat. Just nu verkar alla prata om filmen Hunger games. Är lite sugen på att se den men vill hellre läsa boken först, för om filmen är så bra så måste ju boken vara grym! Den fanns dock inte inne på biblioteket så jag ställde mig i kö på den :) Satt ett tag och bläddrade i inredningsböcker, älskar det! Finns så mycket jag vill göra, om jag var rik skulle jag köpa en stor lägenhet i ett fint område i Göteborg och uppfylla mina drömmar.. Synd att man inte är rik!

Nu har jag precis lagat lite god mat, alltid kul när det blir så uppskattat.. av mig själv! Hehe ;)

Kände mig rätt nyttig idag när jag handlade, nästan bara grönsaker!
Fastän ungefär hälften är till Arwen :P


Postat av: Kanie

jag är precis likadan. :/ vet hur det känns.

Svar: <3
Anna

2012-09-01 @ 00:36:22
URL: http://ordinarygirlie.spotlife.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: