Mobiltelefonplattång

Ni måste förstått vid det här laget att jag har väldiga problem med regn/luftfuktighet i kombination med mitt hår. I lördags när vi var på väg från kusinen till förfesten så ösregnade det. Paraply - visst, men det hjälper inte mot fuktigheten så håret var ju mer eller mindre förstört redan innan festen börjat. Så när vi stod och väntade på bussen fick jag en "snilleblixt"! Varför finns det inte en mini-plattång som man kan koppla till mobilen, snabbt värma upp och platta håret precis var och när som helst? Har jag fel, att det faktiskt finns, så skulle ingen bli mer glad än jag, men det hade ju varit helt awesome!
 


Postat av: Mamma

Du är rolig du. =)

Svar: Det är en jättebra idé ju! :)
Anna

2012-08-31 @ 16:18:36
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: