The affliction of the feeling leaves me wanting more

Äntligen helg! Hade jag inte haft planer för helgen hade jag faktiskt inte längtat ett dugg, förutom att det ska bli skönt med sovmorgon, för just nu har jag inte alls någon lust att sitta ensam hemma med ett huvud fullt med tankar. Men i morgon blir det Göteborg igen och jag ska ha skitkul!
 
Känns ju lite skadat att åka iväg till jobbet halv nio en fredagkväll när man är ledig, men jag och min lilla bebis har varit ute och åkt buss ikväll. Var och lämnade honom till Mikaela på jobbet när hon slutade, för hon ska passa honom i helgen. Det gick i alla fall jättebra att åka buss med honom i transportburen, och när jag var på jobbet fick Arwen springa omkring lite där inne. Det var nog spännande :)
Mikaelas bild
Våran nya vikarie, hehe! ♥

Postat av: Mamma

Han verkar trivas.

2012-08-26 @ 13:49:46
Postat av: Frida

Haha søt han ær,de dær måste han ha tyckt varit roligt. Vad kul att de funka att åka buss med han utan att han mådde dåligt eller inte gilla de :)

2012-08-28 @ 14:42:20
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: