You can have me all you want, any way, any day..

Då var man där igen.. Seg och slö efter att ha sovit i soffan, men i morgon har jag sovmorgon! Ska bli så skönt :)
 
Blir så trött på att jag aldrig kan få som jag vill. Det är så frustrerande att vara i en situation som man inte har kontroll över, but at the same time.. Så är det en känsla jag älskar, att bara släppa taget och go with the flow! Man behöver kanske inte alltid ha kontroll över allt.. Men det är fortfarande jobbigt när allt ligger i någon annans händer. Kontrollfreak?
 
På tal om ingenting - tillfällig busshållplats i stan, I'm not complaining :) Bra mycket trevligare än den vanliga!


Postat av: Kanie

det är GRYMT jobbigt när bollen ligger i någon annans händer och han/hon vet hur du känner för du sagt allt som krävs. Jag är i den situtionen nu! USCH. :(

2012-09-01 @ 00:40:20
URL: http://ordinarygirlie.spotlife.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: