You hate the fact that you bought the dream and they sold you one

Idag offrade jag lite av min sovmorgon för att utföra en god gärning, har varit iväg och lämnat blod nu nämligen :)
Är fortfarande lite trött efter helgens bravader och jag känner mig helt förvirrad för min mobil (som i stort sett är helt ny!) har flippat ur. Den påstår att det inte finns något sim-kort i fast det gör det, såklart, så jag kan inte skicka/ta emot sms, ringa, gå ut på nätet eller någonting, så min enda kontakt med omvärlden är här vid datorn känns det som. Kan ju dock vara sim-kortet det är fel på och inte mobilen (hoppas!), chattade precis med Halebops support som skulle göra en uppdatering på sim-kortet så skulle jag starta om mobilen om en stund. Håller tummarna för att det fungerar då, annars blir jag ledsen!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: