I just shot a man down

Det senaste dygnet har varit helt galet! Jag är så trött nu att det liksom har gått över, men somnar jag nu kommer jag nog sova i evigheter.. Det var som sagt inflyttningsfest igår, hade väldigt roligt, trevligt och mysigt med mina fina kollegor :) Hur "skötsam" jag kan kalla mig idag vet jag däremot inte, men jag var i alla fall på jobbet klockan sju i morse och det var det viktigaste. Utelämnar detaljerna, men det var i alla fall jätteroligt! Mindre roligt idag dock, men vad gör man inte :)
 
Snöstorm har det varit idag också, det kom hur mycket som helst och sedan började det regna.. Så himla jobbigt att pulsa runt i kanske en decimeter djup snö på trottoarerna, innan dom som plogar ens hunnit tänka tanken att gå ut. Efter lunch däremot, så hade dom vaknat till liv.. Då plogade dom vägarna, och skjutsade upp all snön på trottoarerna, så det blev ännu jobbigare att gå..
Bild från i morse. Det ser mest brusigt ut, men bruset är snö som blåser omkring..
 
Jag borde inte ens sitta här och skriva märker jag, för mitt hvuud hänger inte riktigt med. Hörs i morgon, eller nåt! :)

Postat av: mikaela

Tack själv gumman för en rolig fredag!
Bra tänkt med detaljer ;)
Kram på dig!!

Svar: Tack fina du! :) kram!
Anna

2012-12-16 @ 13:13:45
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: