If it don't feel good, what are you doing this for?

Har väldigt dålig blogginspiration just nu känner jag, det är så mycket att tänka på nu såhär före jul och nu på förmiddagen har jag suttit och funderat/planerat lite för framtiden.. Till våren ska det banne mig hända något! No excuses.. Bara att man ska ta tag i planerna på riktigt innan det är försent, men man är ju så bekväm.. Lättare att skjuta på det, men nu får det vara slut med det :)
Jag skriver i gåtor och jag vet att ni inte har någon aning vad jag pratar om, men det kommer.. Så småningom :)
 
I brist på annat slänger jag upp en bild på min bebis.. Igår var han på väg upp på fönsterbrädan och han brydde sig inte om att jag ropade åt honom att låta bli, så jag kastade en kudde bredvid honom för att skrämma bort honom därifrån. "Åh, vad roligt! En leksak till mig" tänkte han och satte sig där som Herren på täppan. Dumma kanin ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: