In love we all will fall, but we fell a little harder

Om någon timme ungefär anländer storasyster till Uddevalla. Äntligen, får man väl säga! Inte så mycket för min skull dock för jag har ju jobbat och haft fullt upp, men för Fridas skull då hon egentligen skulle varit här vid 12-tiden idag. Men såklart, det är ju trots allt SJ, vi snackar om... Och självklart kan ju inte dom hjälpa vare sig att deras järnvägar är så dåligt skötta att dom går sönder, eller att dom fortfarande inte lärt sig hantera vintern. Vadå, liksom, kommer det snö i år igen!?
 
När jag skulle hem från jobbet var bussen till stan inställd också, så det var bara att traska på, (tur man har en app så man kan hålla sig uppdaterad och slipper stå och vänta i onödan..) så på vägen ner passade jag på att ta lite bilder på allt julmys :) Lite halvkass kvalité då det är mobilbilder.. men ändå!
Klicka för större bilder.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: